Popular Post

Booketo.gr - Giftsets for Book Lovers

Posted by : Σαμπάρ "ο Αλλοδαπός" Τάσος 6 Νοε 2013

H αλήθεια είναι οτι στο ψάξιμο μου στη μουσική έχω βοηθώ ένα εκπληκτικό blog. To Wicked vibes που το γράφει μια καλή μου φίλη και πρόσφατα μετακόμισε στο wordpress είναι ένα blog στο οποίο θα βρείτε σίγουρα μουσική που σας αρέσει γιατί απλά έχει τα πάντα.



Καθώς έψαχνα σαν τρελός εδώ και μια βδομάδα, επειδή με έπιασε dj-λίδικη καύλα, αφού μου πήρε μερικές ώρες να συνδέσω την πρώτη μου dj κονσόλα στον υπολογιστή (όχι δεν ήταν τόσο εύκολο), το μάτι μου έπεσε σε ένα συγκρότημα, με το όνομα Freestylers.

Έχοντας μια (λάθος) ιδέα για το τι θα δω μπήκα, άκουσα και έμεινα προ εκπλήξεως.

Αντίθετα με το Hip-Hop που σε προδιαθέτει το όνομα τους, οι freestylers το συνδυάζουν με το Breakbeat, DnB και Drumstep.  

Οι Freestylers δημιουργήθηκαν το 1996 όταν οι djs και μουσικοί παραγωγοί Matt Cantor, Aston Harvey και ο Andrew Galea, ένωσαν τις δυνάμεις τους.

Το αποτέλεσμα, διαφορετικά beats, χορευτική διάθεση, πολλά και διαφορετικά τραγούδια για όσους τους αρέσει το Electro Hip-Hop, DnB, Dubstep αλλά και η Funk.

Aκούστε και απολαύστε. Προσοχή, τα ηχεία στο φουλ.








Don't forget to show me some love!!! Sub me: 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © O Αλλοδαπός προτείνει... - - - -